A·W

SPN
Samgirl
Jared Padalecki
Wincest
J2
✔️✔️✔️✔️✔️
如果您不喜欢其中任何一个,勿扰。
Monster - Imagine Dragons

Ever since I could remember
自我记事起
Everything inside of me
一切都深藏我心
Just wanted to fit in oh oh oh oh
我不想显得格格不入 与众不同
I was never one for pretenders
我不想伪装
Everything I tried to be
我努力做得每件事
Just wouldn't settle in oh oh oh oh
都做不好
If I told you what I was
如果我告诉你 我到底是谁
Would you turn your back on me
你会离开我么
And if I seem dangerous
如果我看起来很危险
Would you be scared
你会害怕么
I get the feeling just because
我有种预感 因为
Everything I touch isn't dark enough
我触碰的一切都非全都黑暗无比
If this problem lies in me
如果这种问题深藏于我心
I'm only a man with a candle to guide me
我只需一豆烛火 引领我前行
I'm taking a stand to escape what's inside me
我想要摆脱掉我内心的东西
A monster a monster
我是怪物
I've turned into a monster
我变成了怪物
A monster a monster
我是怪物
And it keeps getting stronger
我的力量越来越强
Can I clear my conscience
我会失去理智么 我会良心泯灭么
If I'm different from the rest
如果我和别人不同
Do I have to run and hide oh oh oh oh
我需要逃走躲避么
I never said that I want this
我从没说过 我愿意
This burden came to me
但是这重担突然降临
And it's made it's home inside oh oh oh oh
和我成为共同体
If I told you what I was
如果我告诉你我到底是谁
Would you turn your back on me
你会离开我么
And if I seem dangerous
如果我看起来很危险
Would you be scared
你会害怕么
I get the feeling just because
我有种预感
Everything I touch isn't dark enough
我触碰的一切都非全都黑暗无比
If this problem lies in me
如果这种问题深藏于我心
I'm only a man with a candle to guide me
我只需一豆烛火 引领我前行
I'm taking a stand to escape what's inside me
我想要摆脱掉我内心的东西
A monster a monster
我是怪物
I've turned into a monster
我变成了怪物
A monster a monster
我是怪物
And it keeps getting stronger
我的力量越来越强
I'm only a man with a candle to guide me
我只需一豆烛火 引领我前行
I'm taking a stand to escape what's inside me
我想要摆脱掉我内心的东西
A monster a monster
我是怪物
I've turned into a monster
我变成了怪物
A monster a monster
我是怪物
And it keeps getting stronger
我的力量越来越强

⬆️Sam.W的前期角色歌无误了。

评论(2)

热度(11)